loading...

درخواستی ریمیکس

دانلود نوحه من غیر از تو تو این عالم ندیدم از محمود کریمی با لینک مستقیم متن این مداحی : من غیر از تو تو این عالم ندیدم از غیر از تو بریدم من جا مونده از یارای شهیدم به تنهایی رسیدم سرم از من نی

حسین بازدید : 6 یکشنبه 02 شهریور 1399

دانلود نوحه من غیر از تو تو این عالم ندیدم از محمود کریمی با لینک مستقیم

متن این مداحی :

من غیر از تو تو این عالم ندیدم
از غیر از تو بریدم
من جا مونده از یارای شهیدم
به تنهایی رسیدم
سرم از من نیست به پات خون میدم
دلم تو تن نیست برات جون میدم
بار عشقت رو رو دوشم کشیدم
غمت رو خریدم

دانلود نوحه من غیر از تو تو این عالم ندیدم از محمود کریمی
تنها به لطف تو بستم امیدم
غمت رو به عالم نمیدم
سعادت میخوام زیارت میخوام
رفیقام رفتن شهادت میخوام
اسم تو روی لبهامه دمادم
چقدر خوبه محرم
اشکام جاری مثل زمزم خاطرخاتم
فداتم فداتم
ای اقا جونم فقط میدونم
تویی درد من تویی درمونم

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو