loading...

درخواستی ریمیکس

آهنگ وقتی که دلت می گیره مجید خراطهاآقایون بلند شند ( پاشو بابا )پاشو آقا مجید آقا مجید رفیقا رو جمعش کن آقا بریم 1 2 3 4تو آسمون پرنده پر نمی گیرهوقتی که دلت می گیره از منقناریمون دیگه آواز نمی خونهو

حسین بازدید : 17 سه شنبه 06 آبان 1399

آهنگ وقتی که دلت می گیره مجید خراطها

آقایون بلند شند ( پاشو بابا )پاشو آقا مجید آقا مجید رفیقا رو جمعش کن آقا بریم 1 2 3 4

تو آسمون پرنده پر نمی گیره
وقتی که دلت می گیره از من
قناریمون دیگه آواز نمی خونه
وقتی که دلت می گیره از من

دلت می گیره از من
نگاه نمی کنی دیگه تو چشمام
دلم می میره از غم
چرا گوش نمی دیدیگه به حرفهام

دلت می گیره از من
نگاه نمی کنی دیگه تو چشمام
دلم می میره از غم
چرا گوش نمی دی دیگه به حرفهام


یادش بخیر عجب روز وشبی داشتیم
اما تو حالا گرفتی از من
یادش بخیرروزهای خوشی داشتیم
اما تو حالا پاشیدی از من

چرا تنهام گذاشتی
تو که اشکامو دیدی
چی شد از منو از دلم بریدی

تو که عشق تو نگاه تو
محبت رو لباته
نگو از من عاشق بدی دیدی

توی آسمون قلبم
بی تو ستاره ای نیست
تو رو می بینه با تو چاره ای نیست
منو عذاب بی تو موندن کنج خونه
می شینمو می گریم
از تو نشونه اینیست

تو آسمون پرنده پر نمی گیره
وقتی که دلت می گیره از من
قناریمون دیگه آواز نمی خونه
وقتی که دلت می گیره از من

دلت می گیره از من
نگاه نمی کنی دیگه تو چشمام
دلم می میره از غم
چرا گوش نمی دیدیگه به حرفهام

دلت می گیره از من
نگاه نمی کنی دیگه تو چشمام
دلم می میره از غم
چرا گوش نمی دی دیگه به حرفهام

توی آسمون قلبم
بی تو ستاره ای نیست
تو رو می بینه با تو چاره ای نیست
منو عذاب بی تو موندن کنج خونه
می شینمو می گریم
از تو نشونه اینیست

از تو نشونه ای نیست ...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو