loading...

درخواستی ریمیکس

متن آهنگ شیره ی جانم جعفر Lyrics Music Jafar Shireye Janam ترانه و شعر آهنگ شیره ی جانم جعفر مینیشم با تو و دارم مواد میکشم شیره ی سیاه را با اشتیاق میکشم مینشینی پیشه من پیکنیکو باز میکنی حا

حسین بازدید : 13 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ شیره ی جانم جعفر
Lyrics Music Jafar Shireye Janam

متن آهنگ شیره ی جانم جعفر

ترانه و شعر آهنگ شیره ی جانم جعفر

مینیشم با تو و دارم مواد میکشم شیره ی سیاه را با اشتیاق میکشم
مینشینی پیشه من پیکنیکو باز میکنی حاله این بیچاره رو هر شب تو ساز میکنی

شیره ی جانم هی شیره ی جانم چه توپ توپم امشب
روح و روانم معتاد جوانم چه حالی دارم امشب

شیره ی جانم هی شیره ی جانم چه توپ توپم امشب
روح و روانم معتاد جوانم چه حالی دارم امشب

های ای وای وای حالم بده وای وای , حالم ای وای وای حالم بده وای وای
های ای وای وای حالم بده وای وای , حالم ای وای وای حالم بده وای وای

تکست آهنگ شیره ی جانم جعفر

از مامورای کمپ اینورا من خیلی میترسم منو به تخت میبندن من از خماری میلرزم
میزنم سر سیخ یه هبه از تو میرم تویه فضا چون نعشه ام خب

آخه معتاد شد این چِت عملی شده این چِت معتاد شد این چِت پاره پوره شده این چِت

شیره ی جانم هی شیره ی جانم چه توپ توپم امشب
روح و روانم معتاد جوانم چه حالی دارم امشب

شیره ی جانم هی شیره ی جانم چه توپ توپم امشب
روح و روانم معتاد جوانم چه حالی دارم امشب

های ای وای وای حالم بده وای وای , حالم ای وای وای حالم بده وای وای
های ای وای وای حالم بده وای وای , حالم ای وای وای حالم بده وای وای

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو