دانلود آهنگ حسن شماعی زاده خوش آمدی

Download Music Hasan Shamaeizadeh Khosh Amadi

آهنگ حسن شماعی زاده بنام خوش آمدی

خوش آمدی عشق من خوش آمدی

خوش آمدی به قلب من خوش آمدی

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده خوش آمدی

متن آهنگ خوش آمدی از حسن شماعی زاده

خوش آمدی عشق من خوش آمدی

خوش آمدی به قلب من خوش آمدی

خوش آمدی خوب من خوش آمدی

khosh amadi khoobe man khosh amadi

خوش آمدی عزیز من خوش آمدی

khosh amadi azize man khosh amadi

تو آسمون تو ای خدا تو کهکشون تو ای خدا

خبر داری از قلب ما

تو می دونی دوسش دارم ای خدا

قسم به عشق عاشقا

به تک تک ستاره ها

که بیشتر از همه دنیا

تو می دونی دوسش دارم ای خدا

دوست دارم همیشه دوست دارم

دوست دارم به اون خدا دوست دارم

خوش آمدی عشق من خوش آمدی

خوش آمدی به قلب من خوش آمدی

وقتی که در باز شد با سلام آغاز شد

از نگاهی ساده پیش پا افتاده

وقتی که خندیدی بر قلبم تابیدی

حس کردم بی تابم یا در خوابم

در شبی رویایی اون شب آشنایی

دست به دستم دادی تا به رسم شادی

چه کسی می دونست من توی آتیشم

چه کسی می دونست عاشق میشم

تو آسمون تو ای خدا

تو کهکشون تو ای خدا

خبر داری از قلب ما

تو می دونی دوسش دارم ای خدا

قسم به عشق عاشقا

به تک تک ستاره ها

که بیشتر از همه دنیا

تو می دونی دوسش دارم ای خدا

دوست دارم همیشه دوست دارم

دوست دارم به اون خدا دوست دارم

تو آسمون تو ای خدا

تو کهکشون تو ای خدا

خبر داری از قلب ما

تو می دونی دوسش دارم ای خدا

قسم به عشق عاشقا

به تک تک ستاره ها

که بیشتر از همه دنیا

تو می دونی دوسش دارم ای خدا

دوست دارم همیشه دوست دارم

دوست دارم به اون خدا دوست دارم

خوش آمدی عشق من خوش آمدی

خوش آمدی به قلب من خوش آمدی

خوش آمدی خوب من خوش آمدی

khosh amadi khoobe man khosh amadi

خوش آمدی عزیز من خوش آمدی

khosh amadi azize man khosh amadi

ترانه آهنگ خوش آمدی از حسن شماعی زاده

خوش آمدی عشق من خوش آمدی

خوش آمدی به قلب من خوش آمدی

خوش آمدی خوب من خوش آمدی

khosh amadi khoobe man khosh amadi

خوش آمدی عزیز من خوش آمدی

khosh amadi azize man khosh amadi